mandag 17. mars 2014

Oh ja da:-)





Jeg lider av"snill pike"syndrom til tider, og passer derfor på å premiere henne innimellom (hi-hi). Og nå ble det endelig en råd med klokken jeg har hatt sååå lyst på. Denne fine klokken fra Alexander har jeg siklet på en stund og synes den passer like godt til hverdag som til fest. Og på tross av lekkert design og bra kvalitet er prisen beskjeden på ca 1000,-





Me like:-)


      
Måtte skifte ut husets eldste teppe nå da det i grunn var utslitt. Men fant et herlig teppe i ekte vevd hamp  som jeg har sett etter en stund. Ikea hadde et i sitt sortiment, men det gikk ut for kort tid siden, men i en krok på Skeidar fant jeg det. 
Liker tepper i rolige naturlige farger da det demper det øvrige interiøret. Pluss at en ikke blir avhengig av å ta opp fargene i det dersom man ønsker en rask forandring 



Nå har jeg tatt livet av så mange hortensiaer at jeg rett og slett måtte finne på noe nytt. Et lite grønt tree, så får vi se hvor lenge det har livets rett...

See yah!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar