torsdag 20. mars 2014

Tory Burch, my new BFF;-)


Endelig dukket den opp. Denne fine clutchen fra Tory Burch blir min nye følgesvenn gjennom våren. Det er den perfekte "vesken" der man har plass til lommebok, mobil, nøkker og lippgloss. Og kan i tillegg putte oppe i en annen veske dersom man bruker det. Den er også super til å ha med seg på reise Bare å putte oppi pass, litt kontanter og et mini kart.



Clutchen kommer i mange farger, men jeg falt for den i navy. 


Herlig detaljer inni  - Uff nå må jeg se å få gjort noe med innstillingene på kameraet mitt ser jeg. Lover bedring:-)






 Nå er det sent og jeg skal snart krype til sengs. Men først blir det litt Corn flakes (også godt på kvelden), og i følge mine barn er det intet som slår porsjonspakkningene.

Natti -natt






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar