søndag 16. mars 2014

Hverdagsgleder, jo det er fremdeles like viktig



Ja en kommer ofte tilbake på hva som er viktig her i livet, og det er nok like mange svar som det er spørsmål. Men jeg holder fremdeles en knapp på hverdagsgleder, da det er hverdagen som preger oss i det meste vi gjør. Og ofte kan det være i de små sakene vi finner trøst, kos og ro. Noe vi kanskje trenger mest etter dagens tøffe krav og forventninger. 
Men hos oss kan en bare konstatere at vi store som små - har det godt og koser oss med det vi har:-)

Her er lille M fullt opptatt med å sørge for at dukken hennes Ragna blir pakket godt inn før hun skal være med på tur i dukkevognen. Jeg tilbyr henne litt hjelp da hun strever litt, men får klar beskjed om at det er hun som mamma som må gjøre jobben:-)

De søte klærne hun har på fra "Name it" kom fra tante og onkel og er blitt en favoritt. Buksene er super deilig med bred strikk i livet og posete ben. Over har hun en faktisk en body, noe som er litt uvanlig i str 110, men den er super myk og behagelig da den ikke hele tiden glir opp.




"Ja da mamma, jeg kan se på kameraet"


Har fått nytt brett fra Pimpernell, Blue italien som jeg kjøpte på Annekset i Stavern for den nette sum av 259,- Blåfargen er super fresh og passer til det meste. Jeg har tyvstartet på påsken og tatt med noen påskeliljer hjem. Og sammen med brettet ble de bare ennå finere. 

Sees i morgen. Natti natt 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar