fredag 31. januar 2014

Lykke

 
 
Lykke:-)
Se på denne nydelige buketten. Min herlige venninne leverte disse på døren til meg sammen med noen varme ord på et kort. Å så heldig jeg er!!
Det å gi blomster eller bare en liten oppmerksomhet burde man gjøre oftere dersom man setter pris på noen. Det trenger ikke å være den kostbare buketten eller noe som må planlegges lang tid i forveien. Just do it!!
 
 

 
En pakke servietter er også helt supert å få, og gjerne med dette helt enkle budskapet "Hope" som vi alle trenger med jevne mellomrom;-)



Kjøpte meg et herlig flodhest hode som jeg egentlig ikke har plassert ennå, men synes det var så sjarmerende og tenkte at det kanskje kunne brukes som en knagg eller bare som en skulptur på en naken vegg. Me like



 
Må jo bare vise "siste gliset" her i huset. Vår lille datter fylte 3 år i dag, og da ønsket hun seg sykkel eller en tennisbane. Så da ble det som dere skjønner - sykkel:-) Så her har det gått unna i dag. Og nå ligger den lille racerkjøreren å sover ut på tvers i sengen vår, og lader opp til mange nye runder her hjemme på sitt nye lilla og rosa vidunder.
 
Nå kaller sengen på meg - natti natt



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar