tirsdag 28. januar 2014

Farger som føles

 
Jeg er definitivt en sort/hvit interiør tilhenger, som elsker kontraster. Men når vinteren er kommet og kommet for å bli(ser det ut som), så kjenner jeg at jeg savner farger rundt meg. Men det er sjeldent mye som skal til for å live opp et "sterilt" og fargesvakt rom. Et par puter i knalle farger, og en kortklippet rosebukett i for eks orange eller sterk rosa på et sidebord kan ofte være nok. "Pop up color". Billig og enkelt for en umiddelbar forandring.
 
Bildet under er fra Oscar & Clothilde sin hjemmeside som jeg ofte er innom. Det er i utgangspunktet svenskt, men det er stadig flere interiør butikker her hjemme i Norge som tar produktene inn, heldig for meg;-)
 


 
 
Disse putene er som tatt ut ifra Tricia Guild sin kolleksjon og hadde i tilfellet kostet ca 795,- Men putene er faktisk fra Jysk og koster bare 89,- Og siden jeg var innom for noen dager siden sjekket jeg stoffkvaliteten og utrykket i stoffet. Under ser dere bildet tatt med min egen mobil - De så helt supre ut.
 

Her er et bilde tatt med min egen iphone:-)




He-he en liten titt på hva som skjer på soveroms kommoden. Litt kaos, men jeg liker det:-)
Selve kommoden er planlagt å omlakkeres i sort. Det kommer til å bli superfint.
 
Nå skal jeg til fiskeren å kjøpe fisk til middagens fiskegrateng som er barnas favoritt her hjemme. Strålende tirsdag!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar