lørdag 25. januar 2014

Deilig start på året

 
Det føles godt å legge vekk alt av julemagasinene å åpne nye crispe interiørblader og bare suge til seg inspirasjon. Kjøper ofte Maison interiør og det ikke ute grunn. Den redaksjonen vet hva de gjør:-) Denne gangen har de nydelige bilder fra blant annet et vakkert "hvitt hjem" med mange luksuriøse løsninger samt mange andre herlige artikler å kose seg med. Bra start på en lørdag.
 
 
 

Super delikat

 
Gøy med alt salget for tiden og har selv sikret meg noen godbiter, men kjenner at jeg synes det ennå mer spennende å snoke rundt i alle nyhetene som kommer. Takk og lov for sesonger, det tvinger alle de flinke produktsjefene og innkjøperne til å komme med noe nytt til oss:-)
 
Ikke ofte jeg er innom Jysk, men da jeg skulle innom for å hente litt sytråd så kom jeg over denne lille bollen/lysestake til den nette sum av 19,- Tullete billig, men ble en must have. Gull og kobber er fremdeles i skuddet kombinert med kraftige pasteller så dette får vi nok se mer av i tiden som kommer




 
 
Og så må jeg vise frem den nye tallerken fra "Kremmerhuset" - den liker jeg godt. Den hadde jeg tenkt til å henge på veggen sammen med en rekke andre tallerkener, men foreløpig står den på et stilben på kjøkkenbordet. Enkel måte å dekorer på er jo nettopp å sette opp en tallerken på et stilben slik at den løftes opp og blir en del av interiøret.
 

 
Bare på et enkelt stilben fra "Til bords" for 39,-
Lekker måte å innrede et vitrineskap kan være å sette opp våre fineste tallerkner, fat, brett eller boller på stilben. Da kan man nyte det i hvedagen



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar