søndag 26. januar 2014

Stemning og funksjonalitet


Er veldig glad i det stemningsfulle lyset i stuen om kvelden, men har innsett at det kanskje blir vel mye kos og liten funksjonalitet her. Så når denne flotte lampen i krom som før kostet 1399,- nå kostet 699,- på Bohus, var det bare å slå til. 
Det var i grunn super behagelig å få på noe mer lys her. Ble plutselig en ny populær lesekrok her i stuen. Lampen er leddet på tre steder, så det er enkelt å få akkurat den vinkelen du ønsker deg. 
 


 
klassisk og stilren - går aldri av moten 
 
 
 
Et annet lite kupp var en stor pose med sølvbestikket "Flat rose" som jeg fant i en liten bruktbutikk i byen. Hele 28 deler til 400,-!! Ja ok det var ikke kniver med, men allikevel. En stor skje i serien  koster ny i dag 1090. Superhyggelig å bruker når jeg serverer kake eller dessert.
 
 
 
Brukt, men blir helt strøkne etter en omgang med sølvpuss:-) Så de hadde noe Royal Copenhagen serveringsfat til 100,- i samme bruktbutikk. Men det får jeg eventuelt ha til gode
 
 

 
 "Mamma, ta bilde av meg og Mocca da med det nye plasteret mitt" Lille M elsker å være midtpunktet og det får hun ofte være.
Snart klar for en ny og spennende uke - men før det skal en stor kopp te nytes. Strålende kveld!!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar