fredag 6. desember 2013

Klar for kos:-)



Da er alle sengene skiftet på, badet skrubbet og noen vinduer vasket.. så da anser jeg meg klar for helg og kos. Ser på bildet her at jeg burdet muligens ha glattet litt på sengetøyet, men etter en godnatt søvn, blir dette uansett resultatet:-) De store putene som står bakerst på bildet er såkalt "hotellputer" med en str på 100cm * 70cm og de fungerer nesten som en sengegavl i seg selv. Pluss at de er supre dersom du ofte sitter å leser i sengen. Putene fås kjøpt på
 Home & Cottage  Tror de koster 399,-




Men det er også andre helgeforberedelser som er vel så viktig. Bestselgeren av prosecco Valdobbiadene er innkjøpt og skal til pers i kveld mens jeg sitter å koser meg med desemberutgaven av Homes and Gardens. Et blad jeg sjeldent kjøper, men jeg er så svak for juleutgaven som har mange gode interiørtips til hvordan man skal dekorere til jul






Og så må man ha hvite julestjerner, mange hvite julestjerner:-)


 Da er det bare å ønske alle en herlig fredag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar