onsdag 18. desember 2013

Wow - nå går det unna

 
Oj oj oj, nå flyr tiden helt fra meg. Det er under en uke til jul og jeg kjenner at panikken begynner å krype frem. Jeg har stort sett alltid en visjon om hvordan julen skal være, og kjenner nå at det kommer til å ryke. Min niese var her for et par dager siden og sier "tante - skal du ikke pynte mer en dette?? - du bruker jo alltid å være tidlig ute" Men det kan jeg love, her skal pyntes i alle kroker og juletreet skal pyntes i kveld.
 
Egentlig så er mye av pyntingen gjort bare ved å pynte med blomster og lys. Men som mamma alltid har sagt " Tradisjon er viktig - og ennå viktigere for barna". Her har jeg bare plassert tre fler - grenete hvite julestjerner i min sorte smijernsurne.
I fjor hadde jeg en mini edelgran med lys på her som også gjorde nytten.
 
 
 
 
Enkelt med julestjerner og samtidig pyntet til jul
 
 
 
 
Pepperkakebakingen er unnagjort, og jeg må jo bare innrømme at det ikke alltid er bedre når vi voksne bare skal fikse det kjapt selv. For se så mye bedre de pepperkakene med nonstopp barna har laget ser ut - kontra mor sine her:-)
 
Vel nå skal treet pyntes - Herlig onsdag!!
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar