søndag 1. desember 2013

Oh søndag


 
 

Det er bare noe egent å stå opp en søndag morgen og bare vite at dagen er din og du kan i grunn gjøre som det passer for deg. Hmmm..Diane Krall på radioen og far i huset som holder på å lage frokost, her snakker vi hverdagsgleder.
Men nå er det ennå slik at jeg har bestemt meg for å komme til bunns av klesskapet og få ryddet unna alt som er odde og få frem de godbitene jeg sikkert har glemt så her er det bare å sette i gang
 


 Men et lite brett med favoritt kaffen er selvfølgelig med:-) I bakgrunnen kan dere skimte et lite utvalg av familiebildene som står på kommoden vår på soverommet.



Denne gangen var jeg skikkelig forberedt og hadde anskaffet meg denne bretteplaten som man nå finner i en rekke butikker. Genialt!! Jeg fant mitt på Claes Olsen til 99 kr Man jobber raskt og klesskapet vil se ut som en butikk man bare kan forsyne seg fra. I like


 '
Nå er det bare å ta stablene å legge på plass. Enkelt:-)



Hmmm..har bestemt meg for å lage Amerikansk "Apple pai" senere i dag. Kommer oppdatering, bilde og oppskrift i morgen:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar