tirsdag 26. november 2013

Det ligger i detaljene:-)

"Det enkle er ofte det beste" og "lite gir mer" - skulle jeg gjerne hatt som leveregler. Men jeg er sååå svak for alle godbitene som finnes der ute, og det er mange.
 Jeg ryddet litt i gammel julepynt slik at jeg kunne få en oversikt på hva jeg hadde og hva som måtte tilføres. Og da kom jeg over disse Lexington stjernene som jeg har mange av. Kunne i grunn ha fylt et helt tre med disse, men det utgår da jeg har andre planer. Hang dem opp på et gammelt smykkestativ, og fant ut at det kan man i grunn gjøre med noen ekstra fine ornamenter som man har, så blir det en liten dekorasjon i seg selv:-)
 
 
 
 
Skulle så gjerne ha hatt slike små ornaments rammer tenkte jeg da jeg så disse i en Amerikansk katalog, og vet du...
 


 Jeg fant jeg fant:-) Dog kanskje ikke akkurat like fine. Men disse små søte rammene er til å henge på juletreet og jeg fant dem på Nille til den nette sum av ca 15 kr. Så koselig å sette bilder av barna, husets husdyr eller kanskje bilde av eventer som har skjedd i løpet av året.



 
Passfotoer av guttene mine passer perfekt( hmm..dårlig bildekvalitet her)
 
 

Og så en annen godbit. Sjekk denne søte skålen. Et must for nøtter eller hur?
Den kommer til å inngå fast i jule -dekorasjon- tradisjon her. Også funnet på Nille til 69,-



 Måtte selvfølgelig prøve med nøtter oppi:-)
Kanskje man også kunne hatt gløggens mandler og rosiner i?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar