mandag 25. november 2013

Litt inspirasjon

Jeg liker godt den Amerikanske julen:-) Det er som regel varme farger, heftige juletrær og mye barnslige innslag som preger julen over dammen. Jeg må alltid innom Pottery Barn som bildene er hentet fra, når jeg er i USA. Og jeg koser meg med de flotte katalogene som inspirerer meg når jeg selv skal dekorere til jul. 
Vi har en del amerikanske "Nutcrackers" som ser ut som tinnsoldater som vi pynter med og det er de første barna spør etter når julen nærmer seg.
Ja jeg vet det ennå ikke er desember engang, men hos oss starter vi tidlig:-)
 
Tøft med slike kvistbokstaver man bare rett og slett surrer lys rundt. Superenkelt og med stor effekt:-)









Hva med fylte flotte julestrømper hengende ned foran peisen? Jeg sa til min mann senest i går at neste jul SKAL vi ha peis med stooor peishylle. He-he men om jeg får det, er noe helt annet, det er nemlig slett ikke lett å finne noe vi har lyst på. Men det er i alle fall lov til å drømme:-)
 
Se kontoret/innpakningsrommet under. Lekkert?? Hadde vært et favoritt rom for meg da jeg elsker å pakke inn gaver og organisere pluss at jeg samtidig hadde fått et supert kontor. Tror vi snart må bygge på jeg;-)

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar