tirsdag 19. november 2013

Nesten så man ikke merker det

 
Det blir på samme måte hvert år. Man plukker opp et par småting i butikken og tar det med hjem og så kommer julen på en måte litt snikende innpå:-):-) Elsker julen - don,t get me wrong. Men forsøker å ikke kjøpe for mye nytt i julen slik at barna heller får et forhold til den julepynten de kjenner og som skaper tradisjoner. Noe som jeg dog kjøper hvert år er 2-3 nye ornamenter til juletreet. Og jeg simpelthen elsker amerikansk nostalgi og klarer ikke å motstå når jeg finner slike i butikken. 
 
Her er årets jule magasin fra "Interiør magasinet".
 Mitt favorittblad for øvrig. De kule lysene fant jeg på IKEA for 169,-. I LOVE
 


Mamma er det jul allerede? Skulle ikke mer til en en bolle med klementiner og noen grønne/hvite stripete servietter


 
Årets fangst til juletreet:-)




Og slike små mini trær fordelt rundt i husets krinker og kroker. Ser at bilde ikke er helt klart - så nei det er ikke bare deg:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar