tirsdag 12. november 2013

Oj oj oj

 
Nå er det lenge siden jeg har fått oppdatert bloggen min. Men skal skjerpe meg og få ut mange flere innlegg:-)
Boken er her og for en glede!! En blir så fristet og vet ikke helt hvordan en skal "angripe" den da det er så fantastisk mange inspirerende bilder og oppskrifter. Har gått til innkjøp av glykose for å kunne sette i gang og lage mange av disse godbitene. Glykosen fant jeg på Jernia, men du får også kjøpt det på apoteket, noen større dagligvarehandler eller utvalgte hobby butikker. Prisen varierer noe vet jeg.
 
 Manuela vet jeg er tro tilhenger av Cacas og med god grunn. De har alt av utstyr til kakebaking og dekorasjon. Og alt er super delikat.
 
Jeg sier det igjen - Kjøp boken, den er fantastisk
 
 

 
Litt inspirasjon:-)
 


Denne kaken her hadde gjort seg på kaffebordet i julen:-)


Nam-nam
 


 
Disse karamellene blir første prosjekt fra boken:-)



God stemning i stuen i kveld:-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar