mandag 18. november 2013

Nam nam mandag

Ja da - quiche på en mandag det funker:-) Quiche eller pai som mange sier har på en måte vært min signaturrett siden jeg traff min mann for seksten år siden. Det er super enkelt å lage og smaker alltid godt. Man kan i grunn putte det man har av middagsrester i pai bunnen og helle over egg og melke blanding. Og et godt råd er å bruke ost med litt smak i som Jarlsberg eller kanskje en god mozzarella blandet med parmesan. Denne gangen brukte jeg parmaskinke og noen rester av skinke ost jeg hadde i kjøleskapet. Til hadde vi bare en enkel tomat salat. Mmmm.

 

Lille Mocca spiser og gnager på det som er verdt å gnage på. Og det har gått med noen sokker og diverse kosedyr hun har sneket til seg.

 
 
Har forsøkt å lage et hyggelig spisekrok for henne på kjøkkenet. Og hun kommer alltid pilende når hun hører at jeg løfter lokket på boksen som jeg for øvrig kjøpte på Kremmerhuset til en liten penge.
 

1 kommentar:

  1. Du har vel egentlig laget pai helt fra tenårene:-)) Øvelse gjør mester. Den så utrolig god ut:-))

    SvarSlett