onsdag 20. november 2013

Morgenstund

En deilig dag hjemme hos oss. Frokosten er spist, huset er ryddig og golvene er vasket. Da er mor fornøyd:-) Lille M ser litt på Ipaden før  hun skal i Barnehagen. Hun er bare to år men virker som hun skjønner "alt". Hun snakker sånn i alle fall ;-)  Mor her ville at hun skulle ha hel strømpebukse, men nei - jeg SKAL ha lilla sokker. Hmm, tålmodigheten er til å ta å føle på noen ganger.



Disse små stolene kjøpte jeg for mange år siden, og har stått i stuen siden. Barna elsker dem og bruker dem ofte ennå, selv om gutta begynner å bli litt for store. De er for øvrig litt i samme stil som møblene jeg snart får inn til nettbutikken min jeg skal fortelle om mer senere:-)

 
Skulle ønske jeg hadde et myyyye større kjøkken da jeg har så myyye jeg ønske å ha fremme. Bruker ofte dette store fatet fra Lexington som jeg snappet med meg på et opphørssalg.
 
Nå blir det en liten tur til byen, her skal det nemlig gjøres en innsats på julegavefronten. Ingen grunn til å vente, da jeg definitivt ikke blir noe klokere på hva som skal kjøpes inn.
 
Strålende onsdag:-)
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar