mandag 28. oktober 2013

Bad oh bad

Tar meg ofte i å si at vårt bad er nyoppusset, men nå er det i grunn snart ni år siden det stod klart og egentlig ikke så nyoppusset lenger, og jeg kjenner at tiden definitivt ikke har stått stille, og at en makeover er snart på sin plass. Den gangen vi satte det badet opp, var det viktig for meg at det skulle være tidløst og klassisk. Husker godt elektrikeren dro seg i håret da han så hvilke lamper jeg skulle ha opp. Han utbrøt "Er du seriøs?" Og ja denne frøkna visste godt hva hun skulle ha:-)

Liker marmor platen, og kunne godt tenkt meg det på nytt. Men neste gang i en del mer moderne utgave


Et bad som dette hadde vært helt ok. Liker godt kontrastene og den stramme noe maskuline stilen


men...



Skulle vi virkelig ha slått på stortromma, hadde jeg gått for noe slik som underliggende bilde. Et gigant bad med masse marmor, men allikevel på en folkelig måte - om man kan si det slik:-)

Lyset på dette badet er utrolig behagelig, og det er sikkert fantastisk å våkne til liv om morgen her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar