onsdag 30. oktober 2013

Høst og hage

 
I dag måtte jeg bare ut med mitt kamera og knipse litt. Det er jo blitt kaldere, men setter man seg i solveggen med en varm latte, kjennes det helt greit. fremdeles blomstrer det noe i hagen, men nå er det kullegrader om natten her i Stavern så de stakkars små rosene mine, takker nok nå for seg.
 
Har kjøpt inn noe hvit lyng og synes det blir ekstra fint mot helt enkle sink potter eller i kurv. Kjøpte meg også noen små cypress for å pynte noe rundt inngangspartiet da det blir nesten ennå viktigere nå som mye av løvet faller av og fargene forsvinner.  
 
 

Beste og varmeste plassen i hagen. Her nytes det ofte sol og varme da stolen står på sørveggen
 og varmen fra den sorte fargen på huset reflekteres. PLUSS at her har jeg full oversikt - Viktig:-)


Vårt svært enkle inngangsparti som kanskje skal få seg et aldri så lite overbygg etter hvert.


Utsikten fra hagens godstol - Oh my for en knall farge:-)


Og her et bilde som viser fotografen selv og helt til høyre i bildet den "hemmelige" trappen opp til vår bakre veranda som vi kaller "hytta" om sommeren


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar