lørdag 12. oktober 2013

Louis Ghost


Har hatt min Louis Ghost stol fra Kartell i snart 13 år og for meg er den like aktuell i dag som den var da jeg kjøpte den. Kvaliteten er upåklagelig og den er faktisk ganske god å sitte på. Stolen er lett å plassere, i allefall den som er gjennomsiktig, da den passer til det aller meste. Og som dere ser på bildet her så forsvinner den noe i miljøet. Den fungerer like godt ved spisestuen, som på badet og barnerommet. Har også vurdert å kjøpe Bourgie lampen da jeg elsker designet, men må tenke litt mer hvor den skal plasseres, hvilken farge osv.



Stolen kommer i mange flotte farger, men personlig synes jeg den blanke/gjennomsiktige er den flotteste. Og den som en kanskje blir minst lei selv etter tretti år




Den flotte tidløse lampen som lett sklir inn i de fleste miljøene. Hmm lurer om jeg skal sette den opp på ønskelisten i år - dog listen begynner å bli lang:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar