torsdag 31. oktober 2013

Godbiter

I dag har det vært full rulle, og med mange prosjekter i gang for tiden, strekker dagen rett og slett ikke til. Det er jo også Halloween i dag og mine fine gutter fikk fulle bøtter. Så mange snille naboer vi har. Hadde tenkt å legge ut litt bilder av stolthetene i sine kostymer, men det fikk jeg ikke lov tid av to bestemte gutter.
 
 Om man skal snakke om små hverdagsgleder så kommer man ikke utenom livets blod, rødvin!!! Må ha:-) Og jeg har et vin tips, Madonna DI COMO  Italiensk rødvin som koster 159,- sist gang jeg sjekket. En nammis av en vin. Og denne er ofte i glassene her hjemme.
 


 
 
Vil ha!!
 
Denne flotte boken "Manuelas magiske jul" fra Manuela ønsker jeg meg. Den er proppet full av gode ideer til snop og kaker til jul og fest. Og boken er nydelig illustrert. Det er ikke ofte jeg lar meg overtale før jeg har sett innholdet, men her var det ingen tvil om at denne boken må bli med hjem.
Den er ute hos de aller fleste bokhandlere i disse dager
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar