onsdag 9. oktober 2013

Det lille ekstra

I dag har vært den store klesvakdagen, og jeg fikk tatt alt - selv voksduken jeg plukket inn fra terrassen for snart tre uker siden!! Men nå er det i allefall superdigg å gå inn i et tomt og ryddig vaskerom - dog jeg vet det ikke varer lenge. 

Det går vel kanskje en grense for hva en kan anse som interiørmaterial, men synes dette blir så uendelig mye freshere en Zalo på oppvaskbenken. Håndsåpen er kjøpt hos Kremmerhuset og er helt fantastisk koster 98,- og er tykk og drøy. 
Det satt igjen en enslig blomst på orkideeplanten min, så den klippet jeg av og puttet i en liten skal med vann og satte ved siden av. Så får man litt ekstra glede av dem. Det kan man egentlig gjøre med alle typer blomster. 



Nice and clean



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar