onsdag 23. oktober 2013

Lunsj

I dag var vi oppe ekstra tidlig da sååååå mye skal presses inn i dagen. Frokosten ble enkel med Ryvita knekkebrød med ost og litt rabarbragele fra Eikvang gårdsmat og en kopp te. Yam-yam
Senere i dag skal min flinke søster fikse mine negler. Ren luksus å bli stelt med - da det ikke alltid er like lett å gjøre selv og er en super gave å gi til en mamma eller ei venninne. Pleie av negler rett og slett:-)
 
Nå skal jeg svinge vaskekosten her og setter på denne kule sangen så kan jeg danse litt rundt samtidige. Herlig onsdag mine venner
 
 
Supergod gele til å ha på gulosten eller på vaffelen


De nye koppene fra Kremmerhuset er jeg veldig fornøyd med. Digger de gull fargede hankene og de er også romslige og gode å drikke av.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar