mandag 21. oktober 2013

Kosekroken

Nå ligger alle barna på ladning og jeg synker ned i kosekroken -  alias sofaen. Ingen tvil om at  sommeren er den store favoritten, men kjenner det at å synke ned i en myk sofa med masse puter i høstmørket etter at alle dagens gjøremål er gjort - er helt greit. Og med bakgrunns "musikken" av regn som pisker lett mot vinduene - aaaa - Nice.
 
Vi har ikke store stuen, men vi har allikevel klart å få inn masse møbler og sitteplasser. Less is more tenker mange, og det er jeg veldig enig i. MEN jeg elsker møbler og får stadig nye ideer. Jeg husker
at jeg allerede i en alder av 12-13 år ønsker meg nye møbler til bursdag og jul. Så det ligger vel i blodet.
 
Bordet på bildet fant vi hos Lises møbler i Sandefjord som for øvrig har litt andre typer møbler en i kjedebutikkene. Det var dog i hvitt, men Lises møbler fikset en rask omlakkering i sort.
 
 

Først nå kom den stakkars planten min inn. Den har stått ute i vær og vind siden juni. Jeg har alt annet enn grønne fingre og kan bare prise dyktige gartnere for å dyrke frem robuste planter som klamrer seg fast til livet hos meg
 
 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar