lørdag 26. oktober 2013

Helg


Det har vært et par tøffe våkenetter med Mocca som klynker og må ut til alle døgnets timer. Jeg har stått på trammen i min morgenkåpe med "putesveis" og nikket til avisgutten som er på runden sin 0430 og aner fred og ingen fare. MEN en liten pris å betale for denne lille prinsessa.

Noen kaffekopper senere så var vi i gang og lørdagen kunne bare komme.

Vår lille datter trengte det som var av uteklær og vi fikk heldigvis tak i det vi trengte. Nå har hun skapet fullt av varme klær og støvler og vinteren kan bare komme.



Nahhhhhh - så søøøøt sa nabojentene som var innom





Hadde store planer å lage verdens beste søtpotetsuppe med hjemmelagede hvitløksbaugetter, men jeg ble så opptatt av et besøk som var innom at jeg faktisk klarte å brenne hele skiten, og måtte kaste det ut - that's a first. Men jeg prøver igjen i morgen, og viser det endelig resultatet om jeg klarer å gjennomføre. 

Men barna var ikke såååå lei seg for da ble det pizza fra den lokale pizza bakeren i steden:-):-)

Slik ser det ut hos oss en typisk lørdags kveld.


Koselig med masse lys:-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar