torsdag 17. oktober 2013

Opp en trapp og..

Dette vinduet er en av de tingene vi falt for når vi kjøpte dette huset for ca ti år siden. Jeg hadde lyst til å male hvitt rundt vinduet - men min mann satte heldigvis foten ned og sa "Vi maler ikke teaken  kjære":-) Og det er jeg sååå glad for i dag. Liker godt den kraftige markeringen rundt vinduet som også tas opp i det mørke treverket i trappen. Er ikke super fan av panel, men denne gamle typen synes jeg at passer huset godt og bidrar til å forsterke høyden i trapperommet.


Det enkle er som regel det beste, og bare en enkel benk som denne gjør nytten sin på avsatsen. Vår lille datter elsker å henge på den eller ha som disk i sin butikk - "Hvem vil kjøpe - hvem vil kjøpe?"



He-he må også vise et lite "funn" for den som liker kitsch eller nostalgi, en is-bøtte fra 60 tallet som jeg fant på en liten bruktbutikk ved Veggli. Den er identisk til den mine foreldre hadde hjemme - dog i grønn. Betalte hele 49,- for den, og is-bøtten har allerede vært i bruk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar