mandag 14. oktober 2013

Det søte liv:-)


Vår lille datter på to har fått ny bil. Den er super søt og lett å kjøre. Det er en tråbil kjøpt
 på nettet og finnes i flere farger. Kvaliteten er god, og håper det er en av de lekene som kan gå i arv. Mulig at jeg lever litt gjennom henne med tanke på alt jeg kjøper med meg hjem. Men det er så mange ting jeg ønsket meg som liten, som var vanskelig å få tak i - eller alt for dyrt - som nå er så tilgjengelig da WEB handelen har kommet for å bli:) Bilen er i alle fall super



Dette dukkehuset fant jeg i en Sia butikk i Sverige, og jeg synes det er en drøm av et dukkehus. Tenkte at vi skulle innrede det etter hvert som hun blir noe større - (og mor får tid på seg til faktisk å få det gjort). Foreløpig så står det på min datters høye kommode, og det er ekstra koselig med litt lys inne i, slik at det fungerer litt som en natt lampe også da det lyser ut de små vinduene:-)


 
 Driver stadig og innreder i skapet på barnerommet, det blir som et egent lite utstillingsmonter. Dog  er et "on going" prosjekt jeg ikke er helt sikker på om jeg kommer i land med.
 

1 kommentar: